Firemní vzdělávání
Název školení "Osoba s handicapem jako spolupracovník i zákazník"
Pro koho je školení vhodné
- pro zaměstnance, kteří se chtějí naučit komunikovat i s lidmi se znevýhodněním. Zvýší si připravenost přijmout do kolektivu kolegu s handicapem. Sníží své obavy. Seznámí se s celospolečenským kontextem integrace a jejího přínosu.
Cíle a přínos školení
- pochopení principů sociálně zodpovědné firmy – zvýšení hrdosti na vlastní firmu
- rozvoj sociální empatie využitelné v práci i v osobním životě
- praktické ukázky komunikace s lidmi s postižením – někteří lektoři sami mají handicap, ale zároveň i vysokoškolské odborné vzdělání v oboru pedagogika, speciální pedagogika a psychologie
- rozvoj týmové práce a otevřenosti
- celospolečenský kontext a přínos integrace
Obsah
- sociální zodpovědnost firmy – osvětlení pojmů
- zajímavá statistická data týkající se osob se znevýhodněním
- hlavní typy znevýhodnění dospělých i dětí
- základní orientace v právních normách
- interaktivní a zábavnou formou seznámení s kompenzačními pomůckami
- se zrakovým handicapem
- tělesným
- sluchovým
- jak komunikovat – trénink komunikačních technik
- diskuse a anketa
Délka školení
1 den
Jsme schopni zajistit drobné občerstvení i oběd pro účastníky kurzu. Kurz je možné konat v našich prostorách i ve Vaší firmě.